Sunday, May 10, 2009

HELLO!

weekends are always the same.
training and training.
freshies joined us for rowing.
just like what niaoren say,
we are more motivated to train now.
cos more people, more motivation.
is not we are not motivated last time.
you know what i mean.
race is coming.
jiayou jiayou.

a random suggestion by savina
on sat after our lunch at tamp,
let's go for a movie.
so we went to century square
to watch the ramen girl.
not as nice as expected.
but there's a part quite funny,
don not FLASH the toilet.
hahaz.

shopping for mother's days present
today after training with ahlee and princess.
went lunch with them at tamp mac.
they waited for me to finish my group meeting.
and got mummy a wallet.


got a mms from qiaoli saying
Happy Mummy day!
i miss you!
thankyou qiaoli!
i'm very surprise that you rmb.
hahaz. imissyou too! (:


heard this song from xin guang da dao.
so my blog song changed.

P.S我爱你
我想要成为你的眼
把最美的风景收进你的心中
我想要成为你的手
好让我从现在到以后
占有你温柔一刻不放过

恨不得把明天没收
让你永远不会变动
专注的爱着我

我爱你没有保留
我爱你就到最后
有些人值得等候
有些悲伤值得忍受

我爱你不是冲动
生命尽头反正一场空
只要你记得我们那么爱过

我要替你收集笑容
怕未来快乐变得贵重
要是少了我你有多寂寞

恨不得把明天没收
让你永远不会变动
专注的爱着我


我爱你没有保留
我爱你就到最后
有些人值得等候
有些悲伤值得忍受

我爱你不是冲动
生命尽头反正一场空
只要你记得我们那么爱过


太阳不会放弃天空
哪怕你不再属於我
我会在不同的窗口
给你拥抱我忘

我爱你没有保留
我爱你就到最后
有些人值得等候有些
悲伤值得忍受

我爱你不是冲动
生命尽头反正一场空
只要你记得我们那么爱过

我忘不掉你第一次吻我


HAPPY MUMMY DAY!
loves! (:


PHOTO TIME!

Photobucket

HAPPY MUMMY DAY!

Photobucket

the mms from qiaoli!
THANKYOU and loves!

Photobucket

team love!

Photobucket

where's niaoren?!

Photobucket

another one!

testamento tu ritornare?
testamento tu?


imy.
TAKECARE!
love! =D

No comments: