Monday, March 24, 2008

HELLO!

SAT.
went for training in the morning.
not too bad manage to row too.
we bathe and went for lunch after training.
it started raining when we are at tamp.
rah! so no escape.

reached chalet.
the room is really small and
we have quite a number of us.
so we sat outside.
played heart attack with some of the girls.
hahaz. so retarted but very fun.

went to watch rule #1 with the girls.
not too bad.
i think i laugh alot.
cos of thier reaction, esp gina!
she go "OH SHIT!" for a few time. hahaz.
den all of us walk back to chalet frm TM.
hmm about an hour walk.
den just sat around and talk.
we went for breakfast at mac around 4.
slack around until 6 and went home.


SUN.
training was cancelled.
so i slpt until around 4.
watched tv awhile and fell aslp again at 6.
woke up at 7plus again.
and rot until now. hahaz.


是否

是否这次我将真的离开你
是否这次我将不再哭
是否这次我将一去不回头
走向那条漫漫永无止境的路
是否这次我已真的离开你
是否泪水已干不再流
是否应验了我曾说的那句话
情到深处人孤独
多少次的寂寞挣扎在心头
只为挽回我将远去的脚步
多少次我忍住胸口的泪水
只是为了告诉我自己我不在乎
是否这次我已真的离开你
是否泪水已干不再流
是否应验了我曾说的那句话
情到深处人孤独
多少次的寂寞挣扎在心头
只为挽回我将远去的脚步
多少次我忍住胸口的泪水
只是为了告诉我自己我不在乎
是否这次我已真的离开你
是否泪水已干不再流
是否应验了我曾说的那句话
情到深处人孤独


PHOTO TIME!
look how tired they are after a night!


TAKECARE
love! =D

No comments: